torstai 12. helmikuuta 2015

Toipumista ja tulevaisuuden suunnitelmia- viikonlopuksi hiihtämään!

Siirsin blogin tänne, kun on jotenkin helpompikäyttöinen. Toivottavasti lukijatkin löytävät minut. Postaustahtia yritän pikkuhiljaa kiihdyttää edes vähän.

Tämä viikko on mennyt toipuessa flunssasta. Tiistaina olin tosi nuhainen, mutta sen jälkeen olo on ollut ok. Ja toivottavasti pysyy. Yritän ottaa rennosti, olla urheilematta nämä arkipäivät. Korkeintaan huomenna luistelemaan hieman. Tälle kaikelle on syy: lähdemme retkiporukkamme kera viikonlopuksi hiihtoreissulle. Lauantaina pitäisi hiihtää 25 km...siis lähes saman mitä tänä talvena olen hiihtänyt. Hieman kauhistuttaa, katsotaan mihin taivun. Millaisia alamäkiä, miten suksen luisto, miten oma kunto...kuvia tulossa ensi viikolla!


Millä te muut luistelette järven jäällä? Onko teillä retkiluistimia vai käyttekö perusluikkareilla? Ostin tosiaan tänä talvena hokkarit ja nyt olen harjoitellut hieman niillä luistelua. Kaunoilla pehmenevällä järven jäällä on mielestäni vaikeaa, koska viime talvena pehmeillä keleillä poikani luisteli kaukana edellä minun mätkähtäessä jäällä oleviin vesilammikoihin kun jää pehmeni iltapäivällä niin paljon, ajattelin, että hokkareiden kanssa ei olisi samoja ongelmia.

Lisää postauksia tulossa kun aika sallii! Tervetuloa vanhat ja uudet lukijat!

Ja toivotaan vielä niitä talvisia kelejä. Moni tässä hehekutti aurinkoisia kevätkelejä, mutta minä niin toivon vielä kunnon talvea ja punaisia poskia hiihtelyn jäljiltä.

 
PS. Arvatkaapa olenko laihduttanut...no en ole!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti