torstai 12. helmikuuta 2015

Laihdutus-ja sen sujumattomuus

Hyvän päätöksen tein vuodenvaihteessa, noin 7 kg pois ja helposti. Arvatkaapa onko sujunut. Pääosin viikot sujui hyvin, mutta viikonloput ei. Annoin itselleni herkkupäivän, joka laajeni koko viikonloppuun. Maanantaina aloitan taas, nyt viikonlopun olen hiihtoretkeilemässä, joten en todellakaan mieti, mitä suuhuni laitan. Arkisin olen pysynyt töissä aika hyvin kuosissa eli:

Aamupalaksi puuro+marjoja tai mehukeittoa
Lounas esim salaatti tai joku pieni mikroateria tai lihaa ja kasviksia
Välipala pääosin rahka+marjat, tai hedelmä, tai proteiinipatukka
Päivällinen ollut sitten mitä sattuu, mitä kotona ikinä syödään
Iltapala, sekin ollut nyt mitä sattuu, mutta alkuun pääosin esim rahka+marjat

Kertokaa mistä löytäisin sen kadonneen motivaation.

Kaikki sujuu erinomaisesti, kun vaan noudattaisi ko.dieettiä. Olen pääosin suht liikkuvainen, joten liikkumattomuutta turha syyttää. Maanantaina käyn vaa´alla, jos muistan ja sitten lähtee, toivottavasti. Olisi mukavampi shoppailla kivoja asuja, kun olisi vyötäröltä hieman pois, olisi kiva jaksaa juosta paremmin peleissä, kun ei läski painaisi. Itse olen viehättynyt !n vaatteisiin. Olen ollut huono shoppailija, mutta samalla kun liikkuu ja ehkä vähän laihduttaa, olisi kiva saada kevääksi jotain uutta. Olen kyllä kuullut, kun käyn lähinnä urheilu/ulkoiluvaatteissa joka paikassa, siihen voisi tulla nyt muutos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti