maanantai 23. maaliskuuta 2015

Futsalkausi paketissa

Elämäni ensimmäinen futsalkausi siis laitettu pakettiin. Viimeiset pelit oli viikonloppuna. Yhtäkään voittoa emme sarjassamme vielä saaneet, mutta ensi kaudella jatketaan. Meidän joukkue on ihan uusi ja kokematon, osa aloittanut vasta, kuten minä aloitin viime kesänä futiksen, ja olen ihan iloinen, että vaikka en voi sanoa todellakaan olevani hyvä, niin olen kehittynyt. Ja on koko ajan mukavampi pelata kun tietää mitä pitää tehdä. On niin hyvä fiilis, kun on löytänyt kivan joukkueen, kivoja kavereita ja joukkueen, missä ei olla täydellisiä eikä odoteta muilta täydellisyyttä. Ihan mahtava laji. Tästä kaudesta minulla ei muita vammoja kuin yksi murtunut varvas, joka alkaa olla kunnossa, siis ei liikelaajuudeltaan (ei mene enää kunnolla koukkuun) vaan kivun osalta. Tekevälle sattuu, onneks ei pahempaa.

Voin suositella lajia kaikille, jotka kaipaavat liikkumiseensa oikeasti säpinää, ja nauttivat joukkueen kanssa pelaamisesta ja sosiaalisuudesta. Minulle joukkuelajit "pesevät" kuntosalit ja muut yksilötouhut mennen tullen. Treeneissä on aina tosi hauskaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti